2015. augusztus 9., vasárnap

Put your hands up! JURASSIC ROCK FESTIVAL BABY!

Eddig kipipálva szerepelt a fesztivállistámon a Rockszanazug, a Kolbászfesztivál, a Sörfesztivál es sorolhatnám az egyéb borzasztoan felcsigázo eseményeket. DE! Ez minden izében igazi volt és a következö nyáron, ha csak a szélére is, de bejutok néhányra. Oly annyira, hogy félretéve szégyenlösségemet sikitozva belegázoltam volna a habfürdöbe. Ha sáros leszek, ha harci sebeket kapok, nem baj. Es még a pálinka dalt is elénekeltettem volna a néppel csilingelö hangom ellenére. 

Szerintem Willy Wonka is valamelyik sátorban csokis slukkot ereget...
a nyalokát nem szereti, ezért beleszurta a földbe...közéjük pedig világito pillecukrokat aggatott

Sátrak közt bolyongva fényképezömet markolva keresve valami témát. Talált süllyedt.

Igazábol fehér fürdöfecske, de a muszájvolt osztályba tartozott: 
biztos anyagi egzisztencia, feszes kreol bör, vérbeli veterán! Hölgyeim, vélemény? 
Aprocska megjegyzés pedig:
 hatalmas köszönet a neonmellényben rohangálo fiataloknak, 
akik a fesztivál gördülékenységét és tisztaságát biztositották!
Remélem nem hittétek el a bácsis sztorit...köszi!


13:39. a DJ beinditja laptopját, be a pendrive ki a hangfal és mehet a David Guetta!
13:47. még mindig a rotácioskapa teljesitményhangja tölti be a teret
14:04. jelentem a helyzet konstans, Mr. Fesztivál!
14:09. kapna már egy virust a géped drága DJ
Ezekben a percekben már már kezdeném feladni a várakozást, a firkász lapom is a végét járja és a többszöri Ne haragudj, de melyik ujságnál dolgozol? kérdésekre is legszivesebben táblával válaszolnék, hogy egy egyszerü parasztlány vagyok haver. Soha ne menj egy fesztiválra látszolag nagy fényképezövel, utcai ruhában és toll-jegyzet párossal a farzsebedben, hacsaknem vágysz egy kis öntömjénezésre. Inkább kihagyom az utobbit. 
Amint megláttam öket, rávettem magamat, hogy maradj Adri lesz majd rosszabb is! 
Na, öket birtam, a sörös aligátorokat.

Ejszaka már nem volt annyira vicces a magyar csikos maskara

A fesztivál a Kenkävero mellett bérelt egy hatalmas placcot, a terep ismerös volt elöször, aztán mégsem. Kb 20p után értem el a szinpadok bejáratához, pacsi nekem. Nos, elég kihalt volt ahhoz, hogy végleg hazamenjek dolgozni következö poszton (és hallgatni TheVr indie horror videogamejeit. Blogiras mellé perfekt agylezsibbasztás). Hiba lett volna. Habár egy két részeg, nem részeg, árus tengödött a területen, néhány elem tökéletesen felvázolta a tömegturizmust: I want you by Uncle Sam plakátos hot dog stand, mexikoi tortilla bár és...a jövöre valo tekintettel, csakhogy ne a környezetvédök hallasák hangjukat: cövekeljünk le a fesztivál közepére egy sex shopot. Hát...felemelö látvány volt, még a paplan mögül kiintegetö gumibaba is
A füves pusztán két szinpad, bal oldalt a kezdö bandáknak, jobb oldalt a metál aggastyánoknak...micsoda szojatek, igaz? 
Ök a pici szinpadon tancoltatták a tömeget
The Mutants (zene itt pl) ének nélküli jammelgetés
                                      
Ök pedig a nagyon
Kotiteollisuus itt...különleges klisé avagy sem, de az énekes és a szologitaros ikrek


Na most akkor már put your hands up guys!

Valahogy sehogyan sem tudtam komolyan venni VIP Törpillát
attol még aranyos látvány volt egy metál koncert...szélén...
mert a tömegbe nem ment be csápolni, 
a puritán rockerekhez nem akart egy szintre kerülni


Mert kecskebaszos metálra is lehet lassuzni!

Es a következö cirka 10 kép pedig a Red Elevenröl löttem, gyakorlásnak elég jo volt...sajnos nem engedtek be a kordon mögé, ezért az 50x50cm helyemen álltam vegig






Es az abszolut kedvenc kép rola...a tetoválás gyönyörüséges a hofehér börén


                                     

                                     


A kötelezö kellékek, hogy elvegyülj egy finn fesztiváltömegben:
-Converse tornacipö, min 3cm platformmal biro, aranyorru surrano, csattogos tangapapucs
-pengével szaggatott farmernadrag friss narancsbörrel (bár nem érdekel a felszin annyira, de szembetünöen sok volt)
-ömlengösen sok(k) golden tattoo (amit személyszerint jomagam is kedvelek, de 99%, hogy aranybol van..az ára miatt)
-olcso cigi és egy puderrozsaszin flaska abszint
-temetöbe szánt textilvirágokbol összeragasztott koszoru..szigoruan nyakba vagy kétszer megcsavarva ombre hajadra
-alkart eltakaro selyemszalagok, mert milyen menö felvágni, hogy mennyi pénzed van...ha magad kerested az árát, nem szoltam...a napijegy 9000ft volt, én protekcioval jutottam be mindhárom napra.
-nagypapi szakállas srácok gombocba felfogott hajjal...szeressük...persze izompolo nélkül

Ariel a Jurassic Rockon!

Kár, hogy pár orával késöbb nyakukba szakadt egy adag zuhé...
nem ök voltak az egyedüliek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése